יום שלישי, 22 באפריל 2014


"מוסיקת השורש" עם עמית כרמלי

איך ממליצים על המתנה הגדולה ביותר שקיבלת?



עמית לא אוהב שאני משכנעת, אז קודם כל מזל, שאני לא עמית...
להבהרה: אני לא משכנעת בשביל עמית. גם לא בשביל "עולם המוסיקה". הפעם, זה בשבילכם...



את עמית אני מכירה מגיל 5 בערך.
אלוהים חנן אותי בנוכחותו, אי שם, כשרק ידעתי שהעולם מבלבל ועוד חשבתי, שהמבוגרים מבינים אותו.

הוא גר שני בתים ממני והיינו צועדים כל יום – ל ומ-בית הספר עם הילקוטים הגדולים על הגב. (בתקופתנו  אגב, היו ילקוטים מפוארים. שלי, מעור אדום (כמעט בוהק) ושל עמית, חום). לפעמים, היינו מעבירים אותם קדימה ומדמיינים שהם אקורדיונים ובדרך חזרה מבית ספר נוצרה תזמורת עליזה. לעיתים, היו מספיקים קולות הצעדים שלנו כדי לשמוע סימפוניה שלמה בתוך המוח.

עמית היה רציני כבר אז (וכך גם אני, נראה לי. אם כי באופן אחר..). שעות על גבי שעות הוא השקיע בציור של סדאת ובגין רוכבים על יונת השלום, עם חתימת הסכם השלום ב1979, אי שם בכיתה ג'. (לאחר שנים סיפר, שכעס על נעמי, המורה, שאיבדה את הציור המושקע ומאז, אולי בגלל זיכרון מתעתע, יש לי תחושה, שלקחתי את הציור להעביר אליו ולמעשה, אני אשמה בהיעלמותו... אי שם בכיתה ג')

המפגש המשמעותי הבא היה בסביבות גיל 30. נפגשנו במקרה בהופעה בקיסרה והאהבה חזרה כמו שמעולם לא הלכה. אני השתעממתי משבע שנות לימודי פסיכולוגיה ורציתי לבעור באש האמנות ועמית, בדיוק החל להתעמק בקול שלו (וכשעמית מתעמק, כדאי להישאר בסביבה...)

המסעות עם הקול והנשימה עם עמית נתנו לי את המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי בחיים (אולי חוץ מהחיים עצמם..) העבודה שלימד אותי, אפשרה לי מפגש עם האינסוף בתוכי.
מפגש עם שלמות, עם עומק בלתי נגמר. מפגש עם עצמי, כשעצמי לא מפריעה.

עמית הכיר לי מקום חדש לחקור
פ
נ
י
מ
ה

הוא גילה לי שהעולם הפנימי אינסופי בדיוק כמו היקום כולו.                                                           
הוא עזר לי לחוות את מה שהרגשתי תמיד,        
שכולנו אינסופיים, נצחיים...........................................
הוא נתן לי כלי שמאפשר לי לחוות את זה, יום יום, בעצמי





ברביעי, מוזמנים לקבל  בעצמכם
{דרך 
מסע קולי נשימתי
מוסיקאלי מענג}
כלי ריפוי נשימתי עמוק,
בריאות 
ואהבה




הסברים של עמית מתוך דף האירוע בפייסבוק:


סדנת קול המוקדשת לנשימה השורשית...זו שלא מתערבים בה.
מקור התנועה והקול עצמו, חי ומתבטא בנשימה השורשית.
על כן : מוסיקת השורש!
רגישות דקה לתנועות השורש הפנימיות, הינה דלת לעולם הבריאה, המוסיקה והרפואה השלימה!
המפגש מבקש להאיר על כלי ריפוי עוצמתי ואין סופי,
השורש הנשמתי החי ופועם בכל רגע ורגע,
כאשר על הדרך, מתאפשרים גם גילויים מרעישים ומשקיטים על מה שנקרא: הקול האישי, הקול הפנימי, הקול האמיתי..החיים, העיקר והתפל...הקול שלי כמוסיקאי, כשחקן, כזמר וכמובן ולפני הכל,
הקול שלי כאדם.

׳׳כל אלה המבקשים למצוא, לחזק, לדייק, או אף אולי רק לשחרר את קולם הייחודי בעולם הזה, בחיים האלה(: ראוי ורצוי להם שייפולו לרגלי נשמתם אשר מרקדת בנשימתם...
...זו,,, רק רוצה לשיר, לפרוח, לאהוב ולתת..
להיות חופשיה!׳׳

}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{

עמית כרמלי.
מוסיקאי יוצר, אמן קול ומפיק מוסיקאלי .
(שוטי הנבואה, מוש בן ארי, סיסטם עאלי, ברי סחרוף, הבנות נחמה ורבים אחרים) פיתח שיטה עמוקה לעבודה עם קול ונשימה ובעשור האחרון מנחה סדנאות בארץ ובעולם.

אין צורך בניסיון קודם. השיטה מתאימה למוסיקאים, זמרים אך גם כל מי שמוכן לנשום, לשיר ולגלות

מומלץ להכיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מתנה לחיים.


כניסה: 60 ש"ח / 50 ש"ח לתלמידי עולם המוסיקה

לפרטים: רותי 050-3822444 / 052-4806130


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה